close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מצברים- שירות מהיר עד הבית

מערכת שורשט ניסן, תשפא22/03/2021

שירות מיוחד של החלפת מצבר בהגעה אליך... בלי צורך להגיע למוסך

תגיות:

שירות מהיר
בשנים האחרונות ולאור העובדה שבמכוניות החדשות קל מאד להחליף מצבר, התייתר הצורך להגיע למוסך כדי לבצע פעולה זו... עד כמה שאולי זה היה נשמע מדהים בשנים עברו- כיום הטכנאים מביאים את המצבר עד אליכם לרכב, מחליפים אותו... ואתם ממשיכים בדרככם.

שירות מהיר עד הבית של פעולה זו מתבצע לאחר שמתקשרים למוקד ומבקשים הגעה של איש שירות למיקום ספציפי שבו הרכב תקוע. הטכנאים מתורגלים לסוג זה של פעילות, וכל אחד מהם מחזיק ברכב שלו כמה סוגי מצברים ולאחר שהם מוודאים באיזה רכב מדובר ומהו נפח המנוע שלו, הם דואגים שיהיה להם מצבר

תואם ויוצאים תוך פרק זמן קצר לשטח.

הלקוח יודע שבזכות שירות מהיר עד הבית יבוצע תהליך של החלפת מצברים במהירות והסאגה תהיה מאחוריו תוך זמן קצר. הטכנאי בודק את תקינותו של המצבר ואם מתברר שהוא ריק מנוזלים, אי אפשר להתניע עקב כך את הרכב. לכן הוא משחרר את החיבורים של המצבר הישן ומתקין את המצבר החדש. מחבר את כל ההברגות ובוחן אם אפשר להתניע. כך הפעולה מסתיימת תוך זמן קצר והמצבר ישרת את הלקוח לאורך זמן.

החלפת מצבר באופציית שירות מהיר
בעבר הלקוחות שנתקעו עם רכבם עקב ריקון של המצבר נאלצו להזמין גרר אשר יוביל את המכונית למוסך. שם המכונאים ביצעו את ההחלפה הנדרשת והתהליך כולו היה יקר וגם לקח זמן רב.

אך ברכבים החדשים המיקום של המצבר הוא פשוט להגעה ולכן הטכנאים עוברים הכשרה מקצועית לכך והם מסוגלים לבצע זאת בכל מקום שבו הרכב תקוע. כדי להקל על הלקוחות, ברכבים של המכונאים קיימים כמה סוגי מצברים והלקוחות בוחרים איזה מצבר הוא הנכון ביותר עבורם, בהתאם לתקופת האחריות של היצרן ולאיכותו של המצבר.

רוב המצברים שנמכרים בישראל הם בטיב מעולה, של חברות מובילות בתחום זה אשר מייצרות במדינות שונות בחו"ל וגם חברות ישראליות שעוסקות בכך שנים רבות. ככל שרמת האיכות היא גבוהה יותר, כך מעניק היצרן תקופת אחריות ארוכה יותר. המינימום הוא שנה, אך יצרנים רבים מעניקים תקופה הרבה יותר ארוכה כמו שנה וחצי או שנתיים.

רכבי השירות מגיעים לכל חניון או רחוב שבו נמצא הרכב, אם זה ליד הבית, בטיול, או בכל מקום אחר.

התקנה מקצועית של המצבר
המכונאים הם מומחים בתחום זה ולכן הם מעניקים שירות מהיר ומקצועי. בנוסף לכך הם בוחנים אופציות של תקלות אחרות כמו באלטרנטור לפני שהם מחליפים מצבר וזאת כיוון שיש מקרים שההחלפה היא מיותרת כיוון שהמצבר תקין, אך עקב התקלה באלטרנטור אין אפשרות להתניע את הרכב.

במקרים הללו הטכנאי המיומן מתקן את התקלה ולאחר מכן הנהג מצליח להתניע את הרכב והוא חסך עלות מיותרת ולא נחוצה של רכישת מצבר חדש.

השימוש באופציה של שירות מהיר עד הבית תופסת תאוצה רבה בשנים האחרונות לאור הנוחות הרבה של שיטה זו. המידע על כך עובר מפה לאוזן ולכן רוב הנהגים מודעים לאופציה זו והם מתקשרים למוקד ואינם מגיעים למוסך.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה